maanantai 20. toukokuuta 2024

Vinkit #30, #31, #32...#100, siitä eteenpäin ja täältä ikuisuuteen saakka!

Olen kirjoittanut hyvinvoinnista. Olen kirjoittanut ravinnosta, kuormituksesta ja levosta. Olen kirjoittanut terveydestä koko meidän olemukselle - hengelle, sielulle ja ruumille.

Nämä ovatkin tärkeitä asioita, jotta olisimme tasapainossa ja kokisimme iloa.

Olen kuitenkin sellaisella ihmeellisellä matkalla ollut elämäni ajan ja nyt tullut niin selittämättömään uskon levon paikkaan, että olen todennut vain yhden asian olevan tärkeä. Ja se tärkeä on itse Rakkaus. Raamatussa kerrotaan, että Jumala on rakkaus. Vain läheinen suhteeni Häneen ja istuminen uskon lepoon on tuonut todellista ja pysyvää iloa, rauhaa ja muutosta elämääni.

Raamatussa on kohta, joka kertoo sen, mitä on lopputuloksena läheisestä suhteesta Jumalaan:

"Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsehillintä." Gal. 5:22-23

Se mitä Jeesus teki ristillä on silkkaa rakkautta ja armoa meitä kohtaan. Jos emme hyväksy sitä ja ota sitä vastaan, se on todellista hulluutta - kaikki mitä ikinä tarvitsemme on annettu meille. 

Olen lyönyt hanskat tiskiin: oman yrittämiseni, voimattomuuteni ja valheellisen erinomaisuuteni. Tilalle olen saanut täydellisen levon ja rauhan sekä pulppuavan ilon sisälleni. Sitä on, kun rakkaus tulee sinuun asumaan.

Kuuntele tästä matkasta ja kaikesta kokemastani YouTube-kanavaltani tai Spotifysta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Turha tuijottaa omaa napanöyhtää

 Oma napa.  Ah, se oli maailmani keskipiste. Ja sitä piti oikein kaivella! Joskus sieltä löytyi kaikenlaista nöyhtää, joka sai minut tuntema...